The SmokeCloak VALI adalah penyelesaian yang sempurna untuk perlindungan segera

The SmokeCloak VALI adalah penyelesaian yang sempurna untuk perlindungan segera dengan output yang sangat tinggi dan kuat 

Dengan pembangunan SmokeCloak Vali, pelbagai penjana kabus dengan prestasi yang unik telah diwujudkan. Sistem penukar haba baru yang dipatenkan dicipta dengan output yang sangat tinggi dan kuat untuk memindahkan haba secara terus kepada cecair kabus FL600-V. Tembakan mudah meletup dan kabuts diedarkan serta-merta. Dengan kombinasi prestasi bahan letupan, cecair SmokeCloak juga dapat mengekalkan secara berpanjangan, kering, ciri-ciri kabus tebal. SmokeCloak Vali mampu mencapai perlindungan segera dengan lebih baik dan kesan yang berpanjangan.



SmokeCloak Vali V5, V10 dan V20 adalah penjana kabus keselamatan yang paling fleksibel  di pasaran hari ini.


Mempunyai sensor kabus kepadatan
Sistem pengaktifan semula yang dipatenkan - Cloaksensor - secara automatik memastikan kepadatan kabus ideal di dalam bilik sehingga penggera ditetapkan semula . Sensor optik sentiasa mengukur ketumpatan kabus dan mengaktifkan semula SmokeCloak jika ketumpatan kabus berkurangan. Selagi kepadatan kabus mencukupi SmokeCloak tidak akan diaktifkan semula. Ini dapat menjimatkan pengunaan cecair FL600 dan dapat menghalang lebihan pemeluwapan yang menyebabkan permukaan berminyak.



Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Post Next Post

Contact Form