CCTV kamera keselamatan yang hebat yang berkesan

Peranti yang dianggap sebagai salah satu sistem keselamatan yang hebat yang berkesan. Ia mampu memaparkan analisis penyesuaian, berkapasiti jalur lebar sifar dan penyimpanan data sendiri, Video IQ adalah penyelesaian pengawasan video yang cekap dan sangat pintar dari Amerika Syarikat.



VideoIQ asasnya adalah satu sistem pengurusan video yang maju dengan keupayaan unik berdasarkan analisis waktu semasa video, megapiksel resolusi, dan penyimpanan berpusat. VideoIQ berkebolehan untuk memantau keadaan dan status beratus-ratus kamera dan mengekod secara serentak dan amaran automatik  kepada pengendali kamera mengenai ancaman yang berpotensi. Ia juga memudahkan carian untuk rakaman video untuk kejadian, jenis objek dan individu tertentu, dan kemudian mengeksport video rakaman dengan latarbelakang bertulis (watermark) yang akan digunakan dalam penyiasatan formal.

BAGAIMANA IA BERFUNGSI

Dengan penyelesaian pengawasan video pintar pengendali akan serta-merta dapat mengesan jenayah yang sedang dijalankan. Ia mampu menganalisis bidang pandangan jenayah yang bakal di lakukan dengan canggih, analisis berasaskan algoritma pemprosesan tempat kejadian. Jika mana-mana aktiviti yang mencurigakan dikesan, VideoIQ secara automatik akan memberitahu pihak berkuasa yang berkaitan dengan menghantar klip yang memaparkan tingkah laku yang mencurigakan yang telah dirakam pada video. Rakaman sehingga 500GB untuk penyimpanan, VideoIQ adalah "plug and play", sistem pembelajaran sendiri yang tidak memerlukan penentukuran (calibration).


Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Post Next Post

Contact Form