No title

KERJA-KERJA PEMASANGAN SISTEM ALARM DAN CCTV PREMIS


Tempat : Premis pejabat dan pembuatan biskut (Selayang)
Tahun pasang : August 2012
Jaminan alat : 12 bulan

Kerja-kerja pemasangan sistem pengera keselamatan di pejabat dan tempat pembuatan biskut dan kuih di kawasan kedai di kawasan Selayang. Sistem keselamatan PARADOX SP5500 yang dilengkapi dengan alat dan sensor yang sesuai pada setiap kawasan bangunan antaranya;

1 - Magnetic sensor dan vibration sensor ( standard package)
2 - Smoke detector (tambahan)
3 - Roller shutter sensor (tambahan)
4 - Voice caller module (tambahan)

Dengan penambahan voice module sistem ini membolehkan anda untuk mematikan dan mengaktifkan sistem pengera dengan mendail nombor talifon ke rumah/pejabat/bengkel atau tempat di mana ianya di pasang.



Ciri-ciri standard PARADOX ini ianya boleh di sambungkan kepada talian tetap telefon anda samada wireless phone atau sebagainya termasuk PARADOX mempunyai module GSM dengan ini anda boleh mendapat panggilan kecemasa dari premis anda sekiranya ada pencorobohan.

Pemasangan IR CCTV camera

Premis ini juga di lengkapi sistem keselamatan litar tertutup ( CCTV ) yang membolehkan pengguna melihat kejadian di dalam premis sekiranya terdapat panggilan kecemasan daripada sistem penggera PARADOX. Kamera litar tertutup untuk premis ini di hubungkan menggunakan teknologi analog video dengan adanya internet access yang boleh di hubungkan melalui web online secara percuma untuk anda menonton kejadian yang berlaku di dalam premis anda.

IR dome camera



Lampu kecemasan dan pengera keselamatan


Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Post Next Post

Contact Form